14dagar. Fuck you haters

Ingen motivation till att skriva öht, men känner ändo att det måste göras.
Praktiken börjar vara ett allt hetare samtalsämne på folks läppar, själv vrider jag mig i ångest så fort att jag ser att någon formar läpparna efter - "praktik."

4veckor ska alltså spenderas ute på någon tråkig jävla industri där 7-4 arbete ska utföras. Som grädden på moset är det såklart självklart gratis arbete. Det gör väl kanske inte att motivationen kommer som ett brev på posten heller. Motivation. Igen.

Som tur(?) är så är praktiken ett tag bort, i Maj närmare bestämt. Så just nu kan jag iallafall glädjas åt tanken att jag helt enkelt inte behöver tänka på det just nu. Samtidigt måste man försöka börja gilla läget och inse att man ska bli en vanlig jävla svensson. Jobba 7-4, betala skatt, längta till helgen, helgalkis, börja om igen. Måndag.
Nä, jag skjuter hellre på tankarna ett tag till. Har ju trots allt kvar några månader i skolan innan helvettet drar igång.


Fick ju trots allt ihop ett par rader om allt och ingenting nu på några minuter. Hittade kanske motivationen där någon stans. Avslutar detta inlägg med en låt som sammanfattar det hela rätt okej.


Hörs!
Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0