32dagar MAFAKAS

Veckorna flyger förbi samtidigt som dom går skitsakta. Ågren hälsar på när jag inser att praoen inte alls är långt borta, fyfan. Projektarbetet som många är klar med har jag inte ens börjat med.
Det känns som allting kör ihop sig nu alltså. Finner glädje i att sluta klockan 11 imorgon iaf!
Dagens vill ha är helt klart pengar, men är ett jävla bra tag kvar till studiebidraget som oftast ändo inte räcker mer än 1 vecka. Max.

Kanske är det så att jag inte är killen med ekonomin? Brände ungefär 36tusen i sommras/höst och nu är jag snart helt utan pengar. Får börja lägga upp budget och sånna bögerier kanske.

Nä avslutar med att gratulera Kurt som skulle fyllt år idag:)

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone,
But I have a light
The day is done,
I'm having fun
I think I'm dumb
Or maybe just happy

Think I'm just happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0