invictus-De oövervinnliga

Hejsan bloggen, tänker inte svara på några frågor från frågestunden ännu men kul att det kommit i alla fall någon lite mer seriös fråga.
Kvällen har spenderats i det fina och lugna Mora och har inte gjort mycket annat än suttit och sett på tv.
1 film som jag såg alldeles nyligt var "invictus-De oövervinnliga" vilket var enligt mig en förbannat bra film som starkt rekommenderas.
Imorgon är det fotbollscup som gäller och kan inte påstå att jag känner mig jätte redo eller taggad men få väll hoppas man ändrar sig tills imorgon.
Hur som helst så hoppas jag att alla får en fortsatt trevlig kväll och att de flesta av er inte är så bakis så ni inte orkar komma och hejja.
// Jön
Jag ger den 7 av 10 i betyg.Invictus - De oövervinneliga Poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0