Jag tittar bort och låtsas att det regnar

Jesper här. Måndag igen samma rutiner, samma skit. Längtar som fan tills onsdag då studiebidraget kommer in, eftelängtat som satan. Känner dessutom att det börjar vara dags för en krogrunga snart alltså, kanske till helgen? Vore fruktansvärt trevligt :) Får försöka att ha diciplinen att inte bränna varenda krona då isånnafall. Orkar inte vakna upp med 0 kronor på kontot igen, det får fan inte hända.

Iallafall, sommaren närmar sig med stormsteg. Känner hur solen börjar värma nu, satan så skönt! Dagdrömmer om sommaren och hur jävla trevligt det ska bli, men faller snabbt tillbaks och inser att man ska vara "vuxen" och börja jobba då. Nä fyfan, Länge leve sommaren, den som kom och gick igen. Snabbare än någonsin förut.

Min telefon börjar vara jävligt saknad, speciellt i situationer när man väntar på en lektion eller dylikt och alla sitter på facebook eller annat kul, och jag sitter där och har tråkigt som fan och klickar runt på en gammal mobil från -92. Typ.
Får hoppas att min vanliga kommer tillbaks snart :)

Stabil bild på jag och Kurt från Dennis gamla lägenhet på en förfest:)

Mindre stabil, däckad på rummet i turkiet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0