Motgång gör dig strång.

Sho,det är jag John Pettersson som tagit 987i pennan igen!
Ännu en gång har jag varit dålig på att uppdatera men bättre sent än aldrig.
Det är alltså måndag och känns verkligen som att jag inte åstadkommit någonting idag,kan dock bero på att jag inte gjort ett skit på hela dagen utan har bara switchat mellan tvn och datorn.
Dock så har helgen varit rätt händelserik med partaj och födelsedagsmys hos pjåder.
Det är alltså måndag och jag har varit ledig idag vilket har uppskattats väldigt mycket.
Känns verkligen som jag är så skolless som jag kan bli och man börjar nästan ångra mer och mer att jag inte gick typ industri eller bygg eftersom jag hör att de verkar ha det slappt med mindre läxor och prov..
Men finns inte mycket mer att göra nu än att brunka på och längta till lov.
Nästa helg funderar jag på att dra till backen eller nått och åka skidor eller i alla fall vara utomhus mycket eftersom den här helgen för det mesta spenderats inomhus.
Ajja finns inte mycket mer att säga för tillfället men ska försöka uppdatera oftare än jag gjort.
Här kommer i vanlig ordning några bra låtar som man lyssnat sönder under helgen :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0