Si claro.

Tjenare bloggen, Herregud vad jag känner mig sliten..
sitter för tillfället kvar på skolan fast jag slutat för cirka 30 minuter sedan.
Anledningen är den att jag verkligen inte ORKAR gå runt på stan 1 timme medans man väntar på bussen.
Kan ju faktiskt vara rätt okej om du är sugen på att köpa nått men känner mig helt slut och kändes lät avlägset att jag skulle gå och prova kläder nu.
Dagen har varit rätt bra för att vara en fredag. Den började i alla fall med att jag skulle ta skråmträskbussen men "tyvärr" så körde bussen en helt ny väg idag pga att det är burträsk marknad så fick lunka mig hem igen och tog då en timmes power nap för att sedan röra mig emot 10 över 10 bussen som konstigt nog tog den vanliga vägen.:S
Efter detta så hade vi 2 lektioner i princip direkt efter varandra så slutade kanske runt halv 2.
Resten av dagen har inte hunnit hända en så får se hur dagen kommer att utveckla sig.

Älskar verkligen att våra veckor har börjat gå så förbannat fort, smäller som bara till så är det fredag igen!
Tycker att veckan har varit helt okej och avslutar fredags inlägget med en förbannat bra låt som Lillis aka "VIRRE" visade migen.


Peace out och ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0