Surviving

Visar livstecken. Tycker ändo jag varit relativt duktig, lagt upp iaf 1-2 inlägg i veckan. John däremot, skärpning ;)

Gårkvällen var väldigt trevlig, olles med de bästa:) Emil firade sina nyfyllda 19år blandannat genom att försöka sova i en snödriva (skitbra idé när temperaturen visar -30!)
Aja, var iaf jävligt mycket folk på olles, trevligt som fan! Har dock inte vågat kolla mitt konto än, misstänker att jag brände rätt mke pengar..

Har inte varit allt för megabakis idag trots allt. Skönt!
Kvällen kommer spenderas hos petter som fyller 18 idag, grattis! Tårta och häng blir nog vad som kommer ske, kunde inte önska mig en skönare bakisdag:D

Bjuder på en bild som inte har nånting alls att göra med inlägget.
Elias visar motivation i skolan =D

Hörs!
Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0